FAQ

Inschrijving

De inschrijving gaat open op 22/04/2022 om 09:00.

Wanneer het evenementen vol is of een week voor de wedstrijd.

Zeker mail ons op info@bijlmerrun.nl

Voor de halve marathon zijn er twee startvakken. 1 voor lopers met als streeftijd onder de 1:30 en 1 voor lopers met als streeftijd boven de 1:30. 

Dit kan je aangeven bij de inschrijving. Wil je wijzigen? Mail ons.

Voor de halve marathon houden wij een minimumleeftijd aan van 18 jaar. Voor de teamloop van 12 jaar en voor de kinderloop 4 jaar

Nadat je je hebt ingeschreven, ontvang je een bevestigingsmail. Zorg er dus voor dat jouw e-mailadres correct is ingevoerd. Controleer ook je spambox als je de e-mail niet binnen 30 minuten hebt ontvangen.

Mocht je een teamgenoot willen wijzigen kan je ons mailen op info@bijlmerrun.nl

Bij inschrijving van de halve marathon en de business teamloop is een t-shirt inclusief.

Bij de normale is het shirt bij te bestellen voor €15 per stuk.


Helaas kunnen wij geen startnummers terugnemen. Wel kunnen we je helpen met het vinden van een vervanger. Mail ons hierover op info@bijlmerrun.nl

Wij willen dat iedereen mee kan doen en dat een kleine beurs geen beperking is. Oftewel mocht je mee willen doen maar moeite hebben met het inschrijfgeld mail ons en we gaan iets regelen.

event info

Wij adviseren deelnemers en toeschouwers zoveel mogelijk met het openbaar vervoer te reizen. 

Zie op de pagina EVENT INFO maar info over de bereikbaarheid van het event

Er zijn geen douchegelegenheden

Er zullen meerdere fotografen aanwezig zijn langs het parcours. De foto’s worden gedeeld via onze social media pagina de week na het evenement.

Bij het Bijlmersportpark (teamloop&business teamloop) en AV Feniks kan er omgekleed worden voor en na de wedstrijd.

Wij hebben verschillende prijzen. Deze worden later aangekodigd. 

Voor de halve marathon zijn er prijzen voor de eerste 3 heren, de eerste 3 dames en de eerste loper/loopster uit de Bijlmer.

Voor de teamloop is er een prijs voor het eerste mannen/vrouwen/mix team en het eerste team uit de Bijlmer.

Voor de business teamloop is er een prijs voor het eerste mannen en vrouwen team.

Er zullen 4 EHBO posten op het parcours staan.

In het Nelson Mandelapark zal een waterpost zijn.

De route loopt hier 4x langs (kilometer 5,3-10,2-15 en 20,8)

Indie warm weer voorspeld word zullen we zorgdragen voor meer verzorgingsposten.

De tijdwaarneming zal gedaan worden met chips die in je startnummer zitten. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is het dragen van je startnummer.

Voor de kidsloop zal geen tijdswaarneming zijn.

Tassen kunnen op eigen risico achtergelaten worden bij de kleedgelegenheden.

Voor alle onderdelen is een tijdslimiet van 2 uur en 30 minuten. 

De cut-off om het 4de rondje in te gaan is dan ook 2 uur en 10 minuten.

 

Bij de kleedgelegenheden zullen voldoende toiletten zijn. 

Naast deze toiletten zullen er voldoende dixies zijn op het Anton de Komplein.

De uitslagen worden na de wedstrijden op onze website geplaatst.

Langs het parcours zullen meerdere cheerpunten zijn. 

De cheerpunten worden opgezet door lokale buurtverengingen.
Naast de cheerpunten zal er een podium zijn op het Anton de Komplein met meerdere optredes. 

 

Na afloop kan de loper nagenieten van zijn prestatie onder het genot van een hapje en een drankje op het Anton de Kompleiun. Hier zullen enkele foodtrucks staan.

Overige

Zou je willen meehelpen met het evenement? Dan kan zeker! Mail ons op info@bijlmerrun.nl

Pers is meer dan welkom. Mail ons op info@bijlmerrun.nl

Om het evenement op te zetten zijn wij nog op zoek naar partners. Ben je ginteresseerd? Mail ons op info@bijlmerrun.nl en wij proberen zo snel mogelijk contact met je op te nemen.